onsdag 30 september 2009

Skål för det nya jobbet!

Åh, vad det är härligt att fira nåt mitt i veckan!
Jag har ju fått ett nytt jobb idag som ni kommer att bli bekanta med snart, så för att fira det så bjöd jag MrS på en sen middag i stan. Vi åt Club Sandwich på Grodan, utomhus! Förmodligen sista gången för året.
Otroligt mysigt hade vi. MrS har börjat en ny utbildning idag med inriktning på ekonomi och entreprenörsskap så jag var jättenyfiken på att höra allt om den och jag hade mitt nya jobb att prata om så det var som om vi inte hade setts på veckor, vi pratade tills vinet tog slut och det var dags att åka hem.

Sov gott och dröm sött så hörs vi imorgon!



4 kommentarer:

Suzan sa...

skål o grattis!

Alex sa...

Grattis :)

Västgötskan sa...

Grattis till nya jobbet. Ska bli spännande att se/höra vad det blir.. :-)

Anonym sa...

va fin du va:) grattis!:):) Maten såg god ut:)

//Frida ( www.shooooo.blogg.se )