onsdag 30 september 2009

Heja livet vad bra du är idag

Vilken fantastiskt skön förmiddag!
Jag har ätit god frukost, fått en stor tebeställning från en fin butik, tittat på "Efter tio" och gått en långpromenad med Kitty!
Nu sitter jag på mitt "kontor".

Idag ser mitt schema ut såhär:
  • pimpa tepåsar
  • lunch med min käre vän Paul
  • köpa rött läppstift till ikväll
  • blogga
  • och säkert en massa annat som dyker upp under dagen
  • och ikväll är det premiär på Kvarteret Skatan!

Här är bilder från vår sköna morgonpromenad:




4 kommentarer:

Anonym sa...

å de såg jätte skönt ut:):) Vi har just varit ute och gått med de va så nice:):)

//Frida ( www.shooooo.blogg.se )

Mina tankar sa...

Vilka härliga och vackra bilder :) ser underbart ut!

Hoppas din dag har varit toppen

HöstKram från Ume

Anonym sa...

Söööta Kitty!
Idag fick jag min hage jag beställt. Lina blev förtjust men den var ju tänkt till Lucas. Men jag tror de kan få plats båda. Perfekt när man är ute och tränar med alla tre. Bra reklam du gjorde.
Eva

Claudia sa...

Bra köp Eva! Ja, hagen är verkligen toppen! Hälsa dina hundar.