torsdag 19 februari 2009

Tävling! Biljetter till Brådis!

Nu har ni chans att få gå 2 personer och se föreställningen Brådis på Astoria i Stockholm.
Jag var på premiären av den här föreställningen och hade en fantastiskt rolig kväll, med bra teater, trevlig atmosfär och gott vin.

För att ha chans att få uppleva en sån kväll så behöver ni bara skriva en kommentar till det här inlägget och berätta vem du vill gå med och varför. (Länk i bloggen är alltid ett +, ;))

Här kan ni se vilka olika datum ni kan välja att gå.

Vinnaren dras på söndag klockan 19.00.

Lycka till!

4 kommentarer:

Mamman sa...

Jag vill gärna vinna biljetter då jag ALDRIG verkar få det där jäkla samtalet: då Gry säger de magiska orden "Du följer med på resan"... Tjejplanet verkar ha missat att jag är en sliten och grinig gammelmamma som hamnat på sniskan bland ett ständigt blöjbytande och dagislämnande som jag sällan lyckas att se någon ände på numera. Klaga törs jag ju inte heller göra då svaret blir: "ja, ska man ha tre barn så ..."
Jag skulle ta med mig min underbara vän E som höll mig i handen sist jag besökte Stockholm. Det är inte helt smärtfritt att kliva ur sin "comfort zone".
En biljettvinst skulle ge mig en energikick som får mig att orka hela våren med förnyad kraft.
Kram och länk finns uppe.

Anonym sa...

ja jag vill gå med Calle, jag tror att vi skulle känna igen oss,skratta och ha kul!

Anonym sa...

Oj, det hade varit jättekul! Tyvärr passar inte datumen, men jag länkar i alla fall i tävlingsbloggen (och hoppas på en liten guldstjärna i kommande tävlingar):

http://evamar.blogg.se/2009/february/teaterbiljetter-22-februari.html

Annica sa...

Åh, vi har redan bestämt oss för att gå imorgon kväll! Men annars hade jag velat vara med :-) Lycka till ni andra!!