fredag 6 februari 2009

Väldigt bra och rolig teater!

Vi kom precis hem från premiären på föreställningen på pjäsen "Brådis" på Astoria. Den var så bra! Otroligt bra! Otroligt bra skådisar, Josephine Bornebusch, Maria Lindström, Johan Rödin, Richard Ulfsäter, Joalim Sikberg m.fl. Gå och se den! Jag skrattade otroligt mycket under föreställningen och jag har ju inte ett diskret skratt så jag tror att dom jag känner i ensemblen hörde att jag var där. Haha.

Så veckans tips: Se Brådis!

P.S Tycker ni att jag ska försöka fixa så att jag kan lotta ut några biljetter i bloggen? D.S

3 kommentarer:

Annica sa...

Åh vad roligt att höra! Maria tipsade min sambo om att hon var med i en ny pjäs och vi hade svårt att gå det datum hon föreslog (var nog tom igår då...) men vi skall verkligen försöka gå nu efter din recension :-)

Claudia sa...

Ja, gör det!

Anonym sa...

Ja, det vore kul att kunna vinna biljetter, bara de inte är bundna till ett visst datum!