torsdag 22 januari 2009

Jag lever och jag klarade det!


Klockan är 16.49 0ch jag har inte bloggat än idag. Det har nog aldrig hänt förut, eller jo, såklart, i min tid som bloggfri...
Men jag är sjuk. Jag däckade ju igår och hostade mig igenom hela natten. Det är hemskt när det det kliar i halsen hela tiden. När jag vaknade klockan 11 vågade jag inte känna efter. Tänk om jag var jättesjuk. Jag tog ett djupt andetag och kände efter...Jo, jag var ganska sjuk. Typiskt.
Jag åt en bra frukost och kokade honungsvatten och pluggade text och laddade menalt. Åh, det här var en sån viktig dag. Men när jag väl kom dit så förträngde jag min förkylning totalt. Det gick bra på provfilmningen. Det kändes bra, idag fick jag spela mot en av dom som ska ha huvudrollen i den här serien och det var kul. Det blir ju så mycket mer levande då.
Jag vet inte när jag får veta något, men så fort jag hör något så får ni veta.
Så tack till er som höll tummarna idag, ni hjälpte!
Nu har jag lagt mig med täcke i soffan och ska svara på era frågor från igår.

4 kommentarer:

Anonym sa...

GOtt att det känns som det gick speciellt när du inte haft den bästa uppladdningen innan.
Jag håller tummarna för att du får rollen :)

LindaB sa...

Bra jobbat- ta hand om dig!
Kram

Claudia sa...

Tack Nana och LindaB!
Kram!

Chrissan sa...

Spännande!
Håller tummar o tår!