onsdag 21 januari 2009

Nej nej inte nu...och Emmas steg

Det var nog ingen arbetsskada...Jag är nog lite förkyld. Inte nu, tack!
Inte imorgon, det är inte läge att snörvla runt på en provfilmning som är så viktig. Inte läge.
Så nu kryper jag till kojs. Och sover mig väldigt frisk och pigg och lite snygg också kanske. Skulle inte sitta i vägen imorgon. Men jag har lärt mig texten iallafall. 4 A4 sidor text. Men bra text, då är det alltid lättare att lära.

Jag har tagit min vilodag från stegandet idag, men det har inte Emma, hon har gått 23427 steg!
Herregud! Bra jobbat! Jag vill också jobba i en stor lokal! Jag kanske kan underhålla på Globen på något sätt? Jag måste hitta på något...Men grymt bra jobbat Emma!

Fråga på i frågestunden så svarar jag på allt imorgon!

Stor kram och sov gott!

7 kommentarer:

Anonym sa...

23427 steg!!! oj! var tusan gick hon!=) Bra gjort Emma=)

Anonym sa...

För er som inte vet så jobbar jag som lokalvårdare, på IKSU i Umeå (Norden största gym) och det är spring fram och tillbaka hela tiden :) Samlade kanske 15.000 av dagens steg bara där! :D

Känner mig grymt nöjd! :D

ulrika sa...

Lycka till imorgon!
Idag har jag fått ihop 12.311 steg alltså inte ens i närheten av Emmas steg.

Jag är gärna med och går med er, om det går bra alltså?

Chrissan sa...

Och jag som var glad för mina 16919 steg idag.
jaja...alltid finns det nån som ska vara värre.;0)

LindaB sa...

Hur mår du och hur gick det?!
Ses vi i morgon på skolan?
Kram

Claudia sa...

Bra jobbat Ulrika och Chrissan!! Ni är grymma!! Själv är jag ju sjuk...

Claudia sa...

Ja, vi ses imorgon Linda!