torsdag 22 januari 2009

Svar på era frågor-del 1

Det var kul med frågestund!
Vad nyfikna ni är på MrS...;)

Här kommer svaren (på det mesta):

Om du fick välja vilken skådespelare som helst att jobba med, vem skulle det vara och varför?
Oj, det finns ju så många! Men om jag ska säga några:
Allan Svensson, jag har jobbat med honom flera gånger, jag tycker att han är fantastisk och jag skulle gärna jobba med honom igen.
Cate Blanchet, ja, hon är ju helt fantastisk i alla filmer och tolkningar hon gör.
Benicio del Toro, för att han är en av dom absolut bästa skådespelare jag någonsin har sett, jag blir alltid otroligt berörd av hans filmer och jag skaulle inye banga att få ta del av hans skådespeleri.
Jaquin Phoenix - Just because.
Det här är verkligen ett axplock och listan kan göras väldigt lång med det här var dom jag kom på först. En skön blandning...Allan, Cate, Benicio och Jaquin.
Undra om vi fyra skulle kunna göra nåt kul ihop kanske?

Vem skulle spela dig i en film?
Ingen aning...Kom gärna med förslag! Vem tycker ni?

Vem är du tillsammans med?
MrS vet ni väl!

Vem är MrS? Hans namn?
I bloggen heter min pojkvän Mrs och det är det han kommer att fortsätta heta här.

Har du barn? Hur många/ålder? Kön?
Nja, jag har ju Doris och Kitty, men inga barn med två ben och utan päls.

Om du inte var skådespelare, vilket yrke skulle du då vilja?
Då skulle jag garanterat jobba med hundar, ha ett stort center med kurser, problemhundsträning, föredrag, affär, café. Ett riktigt hund hangout.

Tjänar du något på din blogg?
Nej.

Din sambo är det någon man vet vem det är??
Min sambo är MrS.

Har du tänkt något på att skaffa barn??
Absolut. Jag har tänkt. Men jag känner att det kommer när det kommer. Alltså jag menar den tiden kommer (tror jag) när man känner att nu vill jag ha barn!

Vad är det roligaste du gjort(jobb)??

Jag måste säga Misses Lista och Svensson Svensson, men jag tycker ju att det mesta jag har gjort hittills har varit väldigt kul.

du skrev att du var yngst av dina syskon, hur många har du?
Jag har sex syskon.

Mellannamn?
Ja, ett, men det är lite hemligt...

Vad gick du för gymn-linje?
Samhälle


Slut på del 1. Ni får resten ikväll!


4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vet vem Mr S. e ;) Har ju sett er på vimmelbilder =). Han ser verkligen jätte bra ut!

Claudia sa...

;) jag instämmer! han hälsar och tackar!

Anonym sa...

Kul att läsa... tack för svaren!

Ha en fortsatt bra kväll!
Kraaaaam

Anonym sa...

Det var så lite så, hälsa tillbaka :D! Hans "hel" syrra är även vacker =) Jag har bokstavligt talat ett extra gott öga till färgstarka människor ;) / Asiat tjejen ;)