onsdag 14 oktober 2009

När jag blir stor ska jag bli som Betsey!




Den här kvinnan är så otroligt häftig! Designern Betsey Johnson har länge varit en av mina stora favoriter, allt hon gör är så härligt och drömskt och det är så skönt med en kvinna som går hela vägen. Hon gillar rosa och då har hon sitt hem i rosa. Sån ska jag bli. Jag har ett par skor och en klänning som hon har gjort och jag känner att jag måste nog shoppa på mig mer av hennes grejer.
Jag vill bo som hon. Jag skulle kunna kopiera hennes Okej, jag måste kanske diskutera det här lite med Mrs först, eller så gör jag det som en surprise;)

4 kommentarer:

Anonym sa...

fan va fint hem!:) jag vil okså ha rosa hemma:) hahah
men min sambo vägrar=/ får bearbeta han lite mer:) ellr hoppas att vi får en dotter:):)) då måste de ju bara vara rosa:)):)


//Frida ( www.shooooo.blogg.se )

Sara sa...

Klart du ska ha ett rosa hem Claudia!
Lycka till ;)

Henrik - Optiker to the Stars! sa...

Oh det ser ut som om Krambjörnarna har exploderat i hennes hem!

Själv håller jag visserligen på att måla mitt arbetsrum mörkrött och guldfärgat....

sofie sa...

Vad glad man blir av färger! Jag målade för ett tag sedan min hall i knall-rosa och så har jag en massa Monroe tavlor ala Andy Warhol i massa färger på det rosa. Man blir glad när man kommer hem!