onsdag 14 oktober 2009

Godmorgon. Snön ligger vit.

När jag vaknade imorse låg snön kvar på marken?
Det har alltså snöat inatt och den snön låg kvar. Det är ju ändå bara mitten av oktober?

Jaja, det hindrar inte mig, nu sätter jag på mig mössa och vantar och går ut på långpromenad. 1 timma om dagen. Jag har ju lovat. Igår gick jag och Doris på långpromenad så idag är det Kittys tur.

(här slås jag av plötslig somna om lust och sträcker på mig)

Nej, ja, just det gå ut var det. Ut i solen och ut till snön.

Godmorgon!

2 kommentarer:

Anonym sa...

så himla mysigt med lite snö på marken!:):)):

//Frida ( www.shooooo.blogg.se )

Mina tankar sa...

Härligt med sol och snö...Vi skulle behöva snö nu för det är så mörkt och trist men samtidigt vet jag ju att vi brukar ha snö till maj i värsta fall och det är mindre kul...