tisdag 13 oktober 2009

En bröllopsfotograf och lite mingel


Rigoletto där premiären var är verkligen en fin biograf

Efter filmen gick ensemblen upp på scen, Kjell Bergqvist, Tuva Novotny, Björn Starrin m.fl

Min fina,kära vän Albin på Golden Hits där det var kalas med mat och mingel

Min blus matchade inredningen på nåt sätt

Wall of fame

Red lips

Han skojar med den där blicken...he loves me.

Förlåt för halvtaskiga bilder men det var så mörkt och jag ville inte dra upp blixten.

Filmen igår var trevlig. En feelgood film. Den ändrade inte min världsbild men jag skrattade. Kjell Bergqvist var helt lysande!

11 kommentarer:

Louise sa...

Sorry att jag tjatar, men ville du sälja er taklampan? (vi mailades vid angående den)

Claudia sa...

Förlåt förlåt! Jag har helt glömt bort. Min kompis ville så gärna ha den så hon fick den av mig. Jag skulle hört av mig. Förlåt igen!

Anonym sa...

ja ja hörde ju att den skulle vara bra:):):)

//Frida( www.shooooo.blogg.se )

Anonym sa...

Hejhej :)
Såg att du ville ha undgodmar/tonåringar som vill vara med på film:) Jag är 10 år och väldigt intresserad över den saken :) lite kort om mig själv så är jag snäll, trevlig och omtänksam :)

Erik.G sa...

Har saknat Björn Starin sedan "Smala Sussie" Där han gjorde sig mycket väl som den lite smått nevrotiska "Pölsa". Ser fram emot ett biobesök:)

Louise sa...

Aha, synd =(

Västgötskan sa...

Såg ut som en trevlig kväll. :-)

Är lite nyfiken på hur det gick med byrån du ställde ut?

Ellen sa...

Nästa gång du träffar Albin så snälla hälsa honom att han var så otroligt bra i Into the woods i Umeå för ett antal år sedan och att den lilla vita kossan finns kvar :) Hoppas verkligen att den sätts upp igen! Tack för en härlig blogg!

Anonym sa...

hej hej!
brukar du träffa Albin ofta?
han sjunger ju som en gud!:)
/hanna

Claudia sa...

Ja, Albin är en av mina absolut bästa vänner så vi ses ofta!

Jag ska hälsa honom Ellen.

nakupenda sa...

oj, är du kompis med albin :) haha, jag var helt kär i honom när han spelade erik av pommern i salve för massa massa år sen :P han är ju så vacker! hälsa honom det :)