onsdag 14 oktober 2009

Allt för ett par skor...




Nu släpper jag allt jobb, stänger igen datorn, sätter på mig jackan och går och sätter mig i bilen.
Allt för ett par skors skull. Jag hittade nämligen mina drömskor (den här veckan) när jag var i stan igår men dom fans inte i min storlek så efter några samtal så har jag nu hittat dom i min storlek! Ja! Så nu släpper jag allt och åker in till stan.
Nu ska det shoppas skor. Puss!

Idag har jag på mig en tröj/klänning från Vila med stor, lös polokrage:

9 kommentarer:

Moa sa...

Hej!
Vad menar du med:
godmorgon! tack för alla svar om tonåringar! men för att rensa lite så går jakten ut på åldrar mellan 15-18 och någon typ av teatervana.
Står i din twitter?
Har jag missat nåt eller? ;)

Mia sa...

Du är SÅ vacker!

Claudia sa...

Moa, det var till filmen vi ska göra på fredag men det är redan löst.

Mia, tack snälla!

Clara sa...

jag skulle kunna dö för ditt vassa käkben! så otroligt vacker

Claudia sa...

haha, tack! men gör inte det...;)

Moa sa...

Nä, synd=(

Smilla sa...

Jag tycker du ska slappna av lite på dina foton. Du spänner dig som fan. Dina näsborrar är stora som fotbollar och din mun ser bara konstig ut.

Diana sa...

Vad använde du för smink på de här bilderna?? Det va jätte fint verkligen.

Lime sa...

Herregud, vad du e vacker. Verkligen en ängel från Himmelriket.