torsdag 8 oktober 2009

Har du köpt en sugpropp än?

Jag har en huvudvärk som jag skulle kunna betala några tusenlappar för att bli av med. Aj!
Och inga Alvedon har jag hemma heller...Typiskt. Jävla huvud. Jag vill dunka det i väggen.

Sen har jag försökt att ladda upp en video på 1 minut här i bloggen och det är tydligen helt omöjligt. Det tar tydligen 4 timmar och ladda upp en film som är 1 minut!!! Vad är problemet? Det är ju 2009? Det är väl den här förbannade dongeln som är helt värdelös.

Sen har vardagen verkligen tagit plats i mitt och MrS liv ikväll. Samtalsämnet har varit sugpropp. Vi behöver en sån där sugklocka eller vad det heter till badrummet för i vårt handfat där så blir det alltid stopp och det är det nu och vi glömmer alltid bort att köpa en sån där...Så diskussionen har gällt vem som ska och vem som har tid...Jag kommer inte undan med mitt frilansande nu känner jag. Jag får köpa sugklockan.

Jag går och lägger mig nu. Innan mitt huvud sprängs och innan jag kastar min sega dator i golvet.

Livet är underbart ;)

Godnatt och sov gott.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Sugpropp? Nää, rensa vattenlåset under handfatet istället! Busenkelt! Skruva isär och ta bort allt gammalt hår och äckel som samlas där.
Lycka till! :-)

Perre

Anonym sa...

hoppas du mår bättre idag!!:):)

//Frida ( www.shooooo.blogg.se )

Anonym sa...

hello... hapi blogging... have a nice day! just visiting here....

LindaB sa...

Annars finns det en på jobbet som du kan låna :-)

Anonym sa...

Fast visst är det underligt att på något sätt är det vi med icke "fasta" arbetstider som ska fixa allt. Är vår arbetstid mindre värd? Eller är våra jobb lättare att genomföra då vi har tid att köpa sugproppar?

/Lena
www.tyramyra.bloggagratis.se