fredag 9 oktober 2009

Godmorgon

Ingen huvudvärk! Jippie!
Godmorgon allihop.
Idag känns det som att förkylningen har gett upp helt och hållet. Thank God!
Så nu är det dags för kontorstider igen. Lovely.

Vilket regnväder det var inatt. Det tycker jag är så otroligt mysigt. Jag öppnade fönstret lite på glänt, svepte täcket omkring mig och somnade så. Jag tror att det var därför min huvudvärk gick bort.

Nu ska jag göra iordning mig, dricka morgonkaffe och sen ska jag försöka få tag på någon som kan göra min showreel. Känner ni någon?

P&K

2 kommentarer:

Anonym sa...

Godmorgon Claudia! Ha en superskön dag och lycka till! Mvh Viktor.

Anonym sa...

god morgon!:) skönt att du slipper ha ont i huvudet idag!:)

//Frida ( www.shooooo.blogg.se )