Ingen huvudvärk! Jippie!
Godmorgon allihop.
Idag känns det som att förkylningen har gett upp helt och hållet. Thank God!
Så nu är det dags för kontorstider igen. Lovely.
Vilket regnväder det var inatt. Det tycker jag är så otroligt mysigt. Jag öppnade fönstret lite på glänt, svepte täcket omkring mig och somnade så. Jag tror att det var därför min huvudvärk gick bort.
Nu ska jag göra iordning mig, dricka morgonkaffe och sen ska jag försöka få tag på någon som kan göra min showreel. Känner ni någon?
P&K
fredag 9 oktober 2009
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
2 kommentarer:
Godmorgon Claudia! Ha en superskön dag och lycka till! Mvh Viktor.
god morgon!:) skönt att du slipper ha ont i huvudet idag!:)
//Frida ( www.shooooo.blogg.se )
Skicka en kommentar