lördag 17 oktober 2009

Godmorgon och ledtråden är...


Jag har inatt insett att om man sover med 4 hundar i sängen så måste man ha en stooor säng.
Alla hundar ville verkligen sova i sängen hela natten så vi anpassade oss bäst vi kunde, men det var jättemysigt. Nu har jag varit ute med hundarna, jag var tvungen att gå i omgångar efter som Sammet bara är 4 veckor så måste hon ut direkt när hon vaknar så då tog jag med Doris också och sen gick jag med dom "stora" hundarna, Zappa och Kitty.

Nu ska vi äta långfrukost och titta på ett True Blood avsnitt. Avsnitt 8 för att vara exakt.

Jo, jag lovade ju en ledtråd till det där nya jobbet, nu är det så att det inte kommer att dra igång förrän den 26:e oktober så innan dess kan jag inte tala om exakt var det är, men här är ledtråden och ni får spekulera bäst ni vill;):


Godmorgon!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Har en liten fråga, varför har Nickelodeon börjat dubba mer och mer ickeanimerade TV-serier, ICarly till exempel? Du kanske har varit med och dubbat den? Ha det bra Mvh Viktor.

Claudia sa...

Jag har ingen aning Viktor...Det kanske drar fler tittare.

Anonym sa...

Tack för svaret! Mvh Viktor.

LindaB sa...

Du menar väl 14 veckor? Kram

Sara sa...

hrrm..ska du vara med i byggprogram, som nästa Martin Timell :)

Anonym sa...

kan tänka mig de inte är så lätt med 4 hundar och gå me dom samtidigt!:) hmm nå inredningsprogram?:)

//Frida ( www.shooooo.blogg.se )