måndag 21 september 2009

A walk down memory lane

Jag hittade ett blandband häromdagen! Oj, vad det är kul att lyssna på gamla låtar.
Här är ett urval av vad jag hittade på bandet. Jag kan alla utantill och jag sjunger gladeligen med högt.



Maria McKee - Show me heaven.
Oj, vad kär (mest olyckligt tror jag) jag har varit till den här låten! Jag älskar den fortfarande och sjunger med högt och glatt!



4 non blondes - What´s up
När jag var lite var jag under en tid fast besluten om att jag när jag blev stor skulle jag bli popstjärna och släppa en cover på den här...tur att jag kom på andra saker att göra med mitt liv. Eller? Det kanske är dags nu?



Soul Asylum - Runaway Train
Den här låten kom 1992. Jag älskade den och jag tycker fortfarande väldigt mycket om den. jag hittade en singel på nån loppis för några år sedan och den snurrade här hemma konstant under en veckas tid.

2 kommentarer:

Mina tankar sa...

å härlig nostalgi...jag älskar också dessa låtar :) har någon slutet av 80-tals början av 90-tals längtan, nostalgi ja jag vet inte vad men har lyssnat på låtar från denna tid och tittat på en massa serier från epoken :)

Anonym sa...

gamla godingar är de bästa:)

//Frida ( www.shooooo.blogg.se )