tisdag 29 september 2009

Tänk att hon snart är två!

Idag åt jag lunch på Story med en av mina äldsta vänner, Ullis.
Det är alltid lika kul! Vi växte upp på samma ställe, hon är ett år äldre än vad jag är och vi började hänga när jag gick i sjuan. Sen var vi en del av ett stort härligt tjejgäng som hade så otroligt mycket kul och var med om mycket galenskaper.

Men nu är vi lite äldre och har det ännu roligare och galnare i livet och nu ska min vän bli två.
Hon har redan världens sötaste lilla tjej, men i lördags skulle det ha kommit en bebis till och det gjorde det inte så anytime now! Hela lunchen satt jag och tänkte -Snart är hon två!! Ullis är så otroligt cool, men jag ställde hundra frågor och var otroligt nyfiken.
Vilken grej!
Nästa gång vi ses är min kära vän tvåbarnsmor. Det tycker jag är coolt!

3 kommentarer:

Anonym sa...

ha ha ha...tittade snabbt på bilden och trodde först det va en kudde =) men sen såg jag ju att det va en bebismage ;D så sött!

/Kram Anki

Anonym sa...

oj vilken mage:):):)) Så fint!:) snart har jag en sån stor!:):):)

//Frida ( www.shooooo.blogg.se )

Unknown sa...

Ha-ha, nu ser jag verkligen hur stooor magen är!! Ingen bebbe har anlänt men värkarna har hållit mig vaken hela natten! Kram och tack för igår!