onsdag 9 september 2009

Lite av ett äckel

Godmorgon!
Idag var vi uppe tidigt för att det skulle komma gubbar och fixa med våra element (3:e gången på 2 veckor...börjar bli riktit tröttsamt) så jag tog på mig träningskläder och gav mig ut och sprang.
Otroligt skönt och jobbigt. Sen åt jag gröt med äpple och kanel. Jag känner mig så nyttig. Skulle jag läsa om nån som sprang och åt gröt på morgonen så skulle jag nog känna någon blandning av -Duktig tjej och -Vilket äckel som är så hurtig. Haha.

Nu ska jag åka och efterbesiktiga min bil annars blir det körförbud på fredag.
Godmorgon!



4 kommentarer:

Västgötskan sa...

Det är precis det vi tänker när vi läser dina inlägg också.. ;-) :-D

Claudia sa...

Haha

Anonym sa...

så duktig!:) Å gröt va de länge sen man åt!:)

//Frida ( www.shooooo.blogg.se )

Anonym sa...

Duktig du är, Claudia! Ja jag tänker att det är äckligt men inte för att du är duktig utan för att jag inte tycker om gröt ;)

/Hanna