tisdag 8 september 2009

Han vill bli kallad Daddy (tror jag)

Idag skulle jag luncha med Hasse. Min kära vän Hasse.
En lunch blev en sväng på stan som sen blev en hel eftermiddag. Jag gillar såna dagar. När det finns tid att bara vara och hänga.
Det här är min dag med Daddy Hasse på stan:

Vi började med en lunch på Story

Hälsotallrik såklart - jag beställer alltid med quinoa, räkor och extra avocado

Story har en otroligt cool innergård

Sen gick vi på stan

Jag blev rastlös när Hasse pratade för länge i telefon

sen köpte Hasse en herrans massa glas, Orrefors på NK, jo jag tackar...det går bra nu...

Sen blev det eftermiddagsfika med Sarah

Lovely day!

4 kommentarer:

Saraa sa...

en riktigt mysig dag då alltså

Eleonor sa...

Skön dag! =)

Anonym sa...

lät som en riktigt mysig dag:):):)

//Frida ( www.shooooo.blogg.se )

Sara sa...

gott me räksallad!!!