söndag 27 september 2009

Jag däckade+tack MrS+efterlysning...

Jaha, då vaknade jag precis.
Jag gjorde en klassisk däckning i soffan ikväll. Vi skulle titta på "American History X" men jag somnade ganska snabbt. Otroligt skönt men samtidigt tråkigt. Jag är dålig på att se på film, framförallt om man börjar titta sent på kvällen då är det nästan en garanti att jag somnar.
Sen var MrS världens bästa ikväll, han styrde upp allt med alla hundarna, bäddade på golvet (ni vet...puppy) och ja, han plockade alla pluspoäng i världen. Så imorgon är det jag som tar morgonpromenaden och fixar frukost.
Nu ska jag gå och lägga mig, igen.

Jo, en EFTERLYSNING!
Du, Anette, som vann kryssningen, maila mig din adress.
Om du inte har hört av dig innan 18 imorgon så drar jag en ny vinnare ;)!

Godnatt och puss!

1 kommentar:

Suzan sa...

Jag är också skitdålig på att kolla på film..somnar pladask...