måndag 28 september 2009

He stood me up


Nej, han kom inte...typiskt.
Men vi såg filmen iallafall och, ja se den själva, jag ska inte, vill inte, nej ja så var det med det.

Efter filmen gick vi på nåt ställe där det serverades midsommarmat. Konstigt att äta midsommarmat på hösten men gott var det, jag äter ju inte sill (min mamma har sagt att man lär sig när man blir stor men är jag inte stor nu?) så det blev köttbullar och potatis för mig.

Sen gick vi hem, det var en lugn fest så det blev en lugn kväll.
Nu sitter jag och kollar igenom allt som finns i min videokamera som jag nu har sålt. Herregud vad kul det är...

Jo, just det, en ny vinnare i kryssningstävlingen är dragen: Grattis Julia!



Hej, jag är med i din tävling om att vinna en kryssning!
Jag har varit iväg på kryssning tre gånger.
Första gången när jag var kanske 12 år, den resan vann jag i en tävling där man skulle skriva en spökhistoria, den var arrangerad av konsum och fanns över hela Sverige. Jag åkte iväg med mina småsyskon och min mamma, det var till Helsingfors och det var faktiskt jättemysigt att åka iväg sådär, bara vi. De flesta andra har väl inte riktigt såna minnen, men det är mitt bästa iallafall! :)

Hoppas på vinst, skulle vara jättekul att bjuda med tjejkompisarna på något sånt! :)

Maila mig din adress så skickar jag presentkortet till dig!

2 kommentarer:

Kaos-Anna sa...

Fan vad fräckt att inte komma.

sara sa...

va menar du med filmen, va den inte bra????????????????