fredag 28 augusti 2009

Min kväll med Paloma Faith






Vilken kväll!
Paloma var fantastisk. Otroligt cool och egen och skön och ja, allt som jag vill ha.
Temat var utan tvekan burlesk och bordell och hela scenen var väldigt fint fixad.
Dessvärre dog batteriet i min kamera precis när vi kom till restaurangen där vi mötte upp våra vänner innan men lite bilder hann jag ta.
Sen var det mingel och vi pratade med alla möjliga olika människor.
Jag gillar verkligen det här supersociala livet jag lever just nu. Den här veckan har det varit något galej varje kväll.
Det är så lätt att vara bekväm och hänga hemma och se på film. Men oj så mycket kul som händer när man ger sig ut.
Intressanta möten, inspirerande möten och många skratt. I like.

3 kommentarer:

Suzan sa...

coolt!

Anonym sa...

så roligt!:):)

//Frida (www.shooooo.blogg.se)

Anonym sa...

Är det inte lite amatörmässigt att inte ha mobilen laddad ?