torsdag 27 augusti 2009

The best

Idag har jag köpt ny avsminkningsgel och jag har köpt den bästa!
Jag har använt Dermalogicas produkter i ett år nu och jag tycker att dom är helt fantastiska. Jag har aldrig några problem med min hy nuförtiden och jag tycker att jag sminkar mig mindre och mindre sen jag började använda deras produkter. Det behövs inte på samma sätt. Huden får en lyster iallafall på nåt sätt.
Visst det är lite dyrare men det räcker länge och det är så värt det.
Och när ni handlar ska ni passa på att få med lite gratisprover;)...

4 kommentarer:

Frida sa...

Du är med på tv ikväll :) på fyran, Oskyldigt dömd! Kul, nu ska jag titta på det för första gången! / Frida

Lina sa...

Ja,det är du. Med på Tv alltså;).
Hoppas du inte knuffa tjejen i vattnet på riktigt,hihi.

Helena sa...

Har du testat http://www.beautyflash.co.uk/? Jättebilliga och snabba med leveransen! :)

Madeleine sa...

www.lookfantastic.com och www.hqhair.com har väldigt bra priser.