måndag 31 augusti 2009

Köp mina teer, special price only for you!

Nu ska ni få ett bra pris på mina teer så att ni äntligen kan testa allihop!
Ni får köpa 4 st (blanda valfritt) och betala 200:- och jag bjuder på frakten (ca 70:-)
Så ni får gott te hem till dörren för 200 spänn. (ordinarie pris 59:-/st)
Så passa på!
Maila mig er beställning på tillclaudiagalli@hotmail.com.



Chihuahua Dreams, rött te smaksatt med smultron, jordgubb och vanilj samt jordgubbsbitar, ringblommor och jordgubbsblad.
Punky Pug, rött te smaksatt med hallon- och gräddarom samt nyponskal, hallonblad och äppelbitar.
Basset Thoughts, rött te smaksatt med päron-och yoghurtarom samt äppelbitar.
French Kiss, det är ett rött te smaksatt med champagnearom och rosor, 100 gram.


7 kommentarer:

Anonym sa...

hur kom du på att du skulle börja sälja te!?:)

//Frida (www.shooooo.blogg.se)

Evelina sa...

Då har jag mailat min beställning=)

Vanilla sa...

Vad fina förpackningar! :-) Teet är säkert gott också! :-)

Moa sa...

kan man köpa bara en påse?

Claudia sa...

Absolut! Det blir 50+22 i frakt= 72:-

Danielle sa...

När kommer en Pomeranian te?
det ska vara exklusiv, och fluffig som en pomeranian =)

Claudia sa...

Det är faktiskt en av dom raser jag funderar på att göra nästa gång.