lördag 29 augusti 2009

Godmorgon...lite trötter...



Det var en trevlig kväll igår!
Okej, vi vann inget pris men det var ju inte riktigt förväntat kanske...Mia och Klara är grymma och jag håller med juryn om att dom skulle vinna! Men det var en trevlig gala som öppnades med att Kevin Borg sjöng "The sun always shines on tv", en av mina favoritlåtar.
Såg ni galan? Såg ni mig?

Innan galan var det dock kaos. Jag satt ju i lugn och ro i taxin innan och så hämtade jag upp dom som jag skulle gå med. Men sen kom vi till Centralbron där det var kaos. Det var sån fruktansvärd kö, vi satt still i 20 min. Panik! Vi trodde verkligen inte att vi skulle hinna.
men 15 min innan galan började sladdade vi in på Anexxet..puuh.
Sen var det lite trist...jag satt ju på 2:a raden med Parlamentetgänget, vilket var kul, men bredvid mig så var det 2 tomma stolar. Väldigt tråkigt. Hade jag vetat det så hade jag tagit med mig några av er. Det hade väl varit kul!?

Efter galan var det fest. Det minglades och dracks champange och dansades.
Mycket trevligt!

Vid tre var det dags att bege sig hem, då kom jag på att jag var väldigt hungrig vilket inte var så konstigt, jag åt ju lunch vid 12. Haha. Såå vi tog taxi till McDonalds och fyllde bilen med hamburgare och pommes frites och sen åkte vi hem. Tack snälla taxichauffören för att vi fick äta i bilen!

En liten detalj från gårdagen var mina skor...jag kunde inte gå i dom...dom var för små och konstiga för mig, jag vet inte men det gick bara inte, så jag tog av dom och gick barfota hela kvällen. Jag kommer att auktionera ut dom här med start klockan 13! utropspris 1:-!

Vi hörs snart, nu lägger jag mig i sidoläge i soffan en stund. Puss.

9 kommentarer:

Unknown sa...

Tack för igår Claudia! Du är alltid lika underbar! Puss och kram

Anonym sa...

Jodå...jag såg allt dig =) hade varit kul och suttit brevid dig...jag hade kommit mer än gärna =)

Kram Anki

Anonym sa...

Jag såg på programmet men inte riktigt från början. Linda Hammar är så himla rolig. Pratade du med henne kanske? Ha det bra Mvh Viktor.

Anonym sa...

Såg dig, snygg som vanligt!
Hade hellre sett Lasse framföra låten eller var tycker du?
/
Magnus

Claudia sa...

Ja såklart! Lasse hade ju slagit Kevin, även om Kevin var bra!

Claudia sa...

Tack själv Hazze!

Sara sa...

Du var riktigt söt och som jag skrev i mitt andra inlägg så tror/tycker jag att du skulle passa galant i Let's Dance :)

Hade gärna varit på plats, alltid kul att se något roligt o måste hålla med om att Linda Hammar är en underbar person!

Sparkling sa...

vad e de för storlek på skorna? :)

Anonym sa...

lät som en trevlig kväll!:) Synd bara skorna va för små=/ vad är de för storlek på dom?:)

//Frida (www.shooooo.blogg.se)