lördag 29 augusti 2009

Auktion! Kristallenskon!

Den här helt fantastiskt snygga skon som jag köpte igår (ja, nu har jag lärt mig att jag ska prova skor innan jag köper dom;)) passade ju inte mig. Så nu auktionerar jag ut den här på bloggen!
Dom är otroligt snygga i svart mocka med fantastiskt fin mockadetalj på klacken. Dom är som nya, dom satt på mina fötter i ca 4 timmar varav 3 av dom satt jag ner. Storlek: 37.
Alla på Kristallen älskade skorna som ni ser på bilderna så lägg ett bud i kommentatorsfältet så ser vi var vi hamnar.

Auktionen pågår t.o.m onsdag 2/9 19.00.

Här är dom. Skönheterna.

Hasse ville inget hellre än att kyssa dom.

Världens bästa Josephine Bornebusch kysste dom.

Pelle Porscheryd just loved them.

David Batra. Ord känns överflödiga.

Erik Hörstadius och jag pratade länge om skorna.

Petra Mede...

Två fantastiska killar, per Andersson och Måns Möller ville ringa i skon.

Calle Schulman ville äta skon.



Lycka till med budgivningen!












18 kommentarer:

LindaB sa...

Hur fick du alla de stackrarna att hålla i din sko?
Skoskav- eller?

Mosen sa...

5 kr!

Annica sa...

Dubblar budet då! 10:-

Sara sa...

15

Mina tankar sa...

22:-

Sparkling sa...

25:-

Linnea sa...

30:-

Monica sa...

100Kr

Claudia sa...

Bra jobbat Monica!

Anonym sa...

150kr

/Hanna

Monica sa...

200 men jag vill ha dom signerat ;)

Claudia sa...

Klart du får dom signerade!

Linnea sa...

220:-

Anonym sa...

3kr!

Anonym sa...

250kr jag vill också ha dem signerade:)

/Hanna

Anonym sa...

Ingår det en läcker karl med skorna...i såna fall bjuder jag ..250 :-

Johanna sa...

270:-
Jag vill också ha dom signerade!;)

Nicke sa...

399:-