måndag 31 augusti 2009

Ett underskattat plagg


Dunväst är ett underskattat plagg.
Jag har en hundtränardunväst och den hade jag på mig idag när jag hade kurs och då kom jag på det, att det är otroligt skönt med väst. För att du blir liksom varm men inte för varm på nåt sätt.
Jag hade mycket dunväst när jag var 15 oj, vad tuff jag var då. En blå dunväst från Peak Performance och pärlörhängen till det, jag tycket att jag ägde.
Så det är väl därför jag inte har använt så mycket väst sen dess kanske... men nu så tror jag att det är dags. I höst ska jag bli med väst.
Har ni sett någon snygg väst i butikerna?

2 kommentarer:

Anonym sa...

jo de har du rätt i, dom är sköna men man ´tänker inte på att använda dom som förr! Måste nog kolla om man hittar nån snygg:)

//Frida ( www.shooooo.blogg.se )

Suzan sa...

Jag har en favvovärst fr olivers petfood:
http://www.olivers-petfood.se/Images/EItemDescriptionPictures/idp1397.gif