måndag 29 juni 2009

Pics and thoughts






Vilken dag.
Jag känner mig så inspirerad. Till allt, till att göra mitt jobb otroligt bra, till att göra fint hemma, till att träna, till att äta bra, till att vara den människa jag vill vara, till att blogga och ja, till det mesta faktiskt.
Det måste vara sommaren som gör mig så gott, jag känner att det inte finns några gränser, att allt går bara man vill. Sky is the limit. I love it.

Vad vill ni att jag ska blogga om? Önska anything! Nåt särskilt ni saknar?

Puss!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Du kan blogga om dina favoritböcker kanske eller favoritmaträtter? Ha det bra Mvh Viktor.

Moa sa...

Jag saknar dina hundar Claudia;). Annars jätte bra. Fortsätt som du gör bara!...

Anonym sa...

Berätta mer om vad det är du har på dig! Du klär dig snyggt!! /Anna

Anders Arkbro sa...

Berätta lite hur det är med ditt jobb och så. Jag har praktiserat på radio och vet att morgonprogram innebär sjuka tider. (Om man är morgontrött.)
Hur ser liksom en vanlig dag ut?
Och har ni redaktionsmöten där du är med och bestämmer innehåll och så? Berätta om dom också. Mer bakom-kulisserna på radion. :)

Li sa...

hund, hund & åter hund =)

Idéfix sa...

Önska anything, säger du? Ja, då tycker jag att du ska blogga om dina bröst. Vilket förhållande har du till dina bröst, och vad tycker andra om dem? Jag saknar särskilt en bild av brösten, det vore verkligen toppen.

Anonym sa...

Hej Claudia!
Jag tycker din blogg är bra precis så som den är! En härlig blandning av allt möjligt. En fråga om det går bra: Vad har du för kamera? Det blir så fina bilder!

Ha det gott!
/Hanna

davidsundgren sa...

fan va sugen man blev på godis nu då haha

Claudia sa...

Anna, I will!