fredag 26 juni 2009

På väg mot Stockholm


Nu sitter jag i en taxi på väg mot flygplatsen.
Jag ska hem till Stockholm. Det ska bli otroligt kul att få komma hem och träffa min familj och lite kompisar, jag kommer ju filma både lördag och söndag så jag vet inte hur mycket jag kommer hinna men jag vet att frökenM har sytt ihop något för imorgonkväll så det kommer att bli toppen. Ikväll ska jag träffa min mamma en liten stund innan jag åker hem och sover. Jag ska sova i min egen säng ikväll. Lovely.

Det blev kaos som vanligt innan jag skulle åka, jag packade i sista minuten, skickade iväg något mail som jag kände mig tvungen att få iväg innan jag åkte och så tänkte jag att jag skulle snabbstäda också. Otroligt oorganiserat. Sen var jag ju tvungen att pussa på MrS och mina prinsessor innan jag kastade mig iväg. Men nu ska jag ta fram mina manus och sitta och läsa och varva ner.

Stockholm here I come...Puss!

2 kommentarer:

;Moa sa...

Ni åker ju ifrån varandra.
När Mr S kommer åker du tillbaka till Stockholm;). Men du kanske bara ska vara där en dag eller nåt förstås!.
Ha en trevlig kväll iaf!..

LindaB sa...

Hälsa Stockholm från mig :-)