lördag 27 juni 2009

Home Sweet Home



Hemma!
Åh, det är alltid lika fantastiskt.
Jag älskar vår lägenhet, jag trivs verkligen här.
När jag kom hem ramlade jag in över en hög med post, så jag har suttit och gått igenom allt nu.
Två roliga inbjudningar hade kommit mitt bland alla räkningar, en till tv-priset Kristallen och en till ett stort kalas på tv4 i september. Så jag var duktig och tackade ja direkt. Annars väntar jag gärna in i det sista och så missar jag att gå, men nu så är det gjort. Check.

Nu ska jag gå och sova i min säng, I MIN SÄNG, åh det kommer att bli så fantastiskt skönt.
Jag ska verkligen njuta.

Sov gott och dröm sött!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken fin klänning! Var kommer den ifrån? Jag ÄLSKAR din stil!! Kan du inte skriva lite oftare vad du har för kläder på dig, alltså var dom kommer ifrån? Kram Leonora

Unknown sa...

underbar könning.. blir så sugen på fruktsalladnär jag ser dem färgerna.. tokigt va..
Hoppas att du haft en bra dag på möhippan.. Nu skall jag sova.. Natt natt

Claudia sa...

Leonora,
tack! Jo, absolut!

Claudia sa...

Maria,
möhippan?

Helena sa...

Kom också precis hem och kände exakt samma sak... Lite av tjusningen med att vara borta är väl ändå att komma hem...?

Ellie sa...

Jätte fin topp/klänning i rutigt!

Claudia sa...

Tack!