måndag 1 juni 2009

Godmorgon

Imorse klockan 5 körde jag MrS till Centralstationen.
Han skulle åka tillbaka till Stockholm och jobba.
Så när jag kom hem så (för att inte känna mig så ensam) dukade jag upp en härlig lyxfrukost.
Det är en mycket bra energi i min lägenhet. Jag sov gott och jag vaknade på ett toppenhumör.
Sen gick jag ut och gick med hundarna i Slottsparken, en av alla fina parker här...
Ja, jag vet att jag tjatar om Malmö nu men jag är faktiskt nyinflyttad och nykär.

Nu sitter jag på mitt nya jobb. Första arbetsdagen! Oj, oj, oj vad roligt det är. Vi är ett bra gäng och vi kommer att ha väldigt kul.

Jo, jag glömde, jag cyklade hit imorse...helt galet. Har inte cyklat på 10 år. Men det gick bra.
Lite rädd var jag, men ganska snabbt kände jag mig tuff, jag ska cykla på bakhjulet på vägen hem.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du borde prova Bulltoftaparken, den kan jag hjärtligt rekomendera. Den ligger i nordöstra Malmö bakom Ikea. Ha det bra.

Catrin sa...

Vad härligt det låter och ser ut med lyxfrukost. Det behöver man unna sig då och då...Kramar till dig