söndag 31 maj 2009

My Crib

Jag insåg just att det inte blev så mycket crib bilder...Jag gick lite mer på detaljer.
Bilden ovan är från mitt nya vardagsrum, där det nu finns en blandning av Hello Kitty och Jenna Jamesons biografi. Sån är jag. Jag skulle ha köpt blommor till vaserna när vi handlade idag, men det var skralt på Hemköps blomsteravdelning så jag får inhandla lite grönska imorgon.
Det här fick jag av min kära bror som en liten lycka-till-i-Malmö present. Lovely.
Jag tycker om att hänga upp klänningar och andra favoritkläder. Jag har alltid gjort så. Varför måste kläder vara i en garderob?
Jag fyllde garderoben snabbt. Jag som tyckte att jag hade tagit med mig lite kläder.
Trådlöst nätverk ingår i hyran. En mycket viktig detalj.

7 kommentarer:

Mios matte sa...

:-) man tar med sig mer än vad man tror! :-)

Dina teer är underbara, har köpt ytterligare två olika nu, så nu har jag testat 3 st o väntar fortfarande på nästa (gärna pudel -bara för att jag har en haha)

Lycka till i Malmö, kommer Christopher oxå vara där eller jobbar han i Sthlm i sommar?
Hade tänkt gå ngn kurs för dig i våras men datumen passade inte, men nu tror jag du inte ska ha ngra på ett tag då du ska vara i Malmö :-)

Trevlig sommar

LindaB sa...

Ser ut som du gjort dig hemmastad...
Kram

Anonym sa...

Hej Claudia! Lycka till i Malmö förresten. Den var väldigt fin som du fick av din bror. Kommer den ifrån Indiska kanske?
Ha det så bra.

Anonym sa...

Lycka till i Malmö!!

/Hanna

Claudia sa...

Nej, ljuset var från någon inredningsaffär.

Allie sa...

Ser fint ut. Hoppas du kommer trivad i Malmö. Det är en härlig stad och speciellt nu på sommaren. Kommer du säkert märka. =) Mycket grön områden som är perfekta när man har hund.

sandra sa...

åh vart kommer klänningen i svart/beige ifrån :)?