onsdag 27 maj 2009

Nu är jag helt slut och väldigt lycklig

Jag sitter och tittar framför mig med en ganska tom blick in i tv:n. Jag har kokat en kopp kaffe och nu ska jag sitta här och bara titta. Tentan gick helt ok! Inte alla rätt men jag hoppas så otroligt mycket att jag klarade dom 80% som man var tvungen att klara.
Efter tentan åkte jag och åt lunch med min kära syster, jag var ju tvungen att fira att jag var klar med allt pluggande.
Det känns overkligt härligt att inte ha något att plugga eller läsa eftersom dom sista 2 månader har bestått av att läsa 12 hundböcker. Det är fantastiskt skönt. Nu börjar min sommar.
Och nu som sagt så sitter jag här och bara sitter och det tänker jag fortsätta med en stund.

Jo, jag ska berätta om mitt sommarjobb snart...ska vi säga vid 18?
Äntligen får jag berätta!

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis att du är klar! Hoppas att du klarade tentan! På fredag eftermiddag ska jag njuta för då är min termin över. 18 blir bra:)

Ha det bra!
/Hanna