onsdag 27 maj 2009

Jag + Morgonpasset=SANT

Äntligen får jag berätta!
I sommar ska jag och Simon Svensson vara programledare för Morgonpasset i P3!
Mellan den 8:e juni och den 14:e augusti så kommer ni varje morgon mellan 06.30-10 att kunna höra mig och Simon, prata, filosofera,vakna,skratta,spela musik,intervjua folk, ja allt i en härlig blandning.
Och det här ska göras på Sveriges Radio i Malmö, så det är därför jag flyttar dit på lördag.
Det ska bli otroligt kul att få göra det här och min sommar kommer att bli alldeles toppen!
Nu vet ni! Kommer ni att vakna till mig ibland?
Simon Svensson

18 kommentarer:

Anonym sa...

Vad roligt! Jag gissade för en tid sen att du skulle vara med i sommarradion eller vad man ska kalla det. När du är i Malmö kanske man ser dig där på stan? Vore trevligt. Ha det bra.

Tove sa...

Så fantastiskt roligt. Det är ju jättestort! Du måste ju känna dig som drottning över världen efter att ha fått ett sånt jobb. Du måste vara jättestolt.

Anonym sa...

hur får man in den radiokanalen om man inte bor i Malmö, går det ?


STORT GRATTIS TILL DITT NYA JOBB!

sabina sa...

vad kul :) du är riktigt snygg på bilden

j sa...

åhhhh vad roligt! jag är jätteglad för din skull. jag kommer lyssna så ofta jag kan! morgonpasset är ett av mina favoritradioprogram. du kommer vara lysande!

Milla sa...

Det låter ju jätteroligt! Grattis och lycka till. :)

Sandra sa...

Va kul för dig! STORT grattis! Och självklart kommer jag lyssna :)

lilla g sa...

Gud vad roligt! Jag älskar verkligen morgonpasset och lyssnar på det varje morgon. Och nu kommer jag ha en stor anledning till att lyssna i sommar också :D

Ha det bra!
Kram

nakupenda sa...

låter som ett kalaskul jobb! grattis! :) jag kommer definitivt ratta in er om mornarna ;)

Peter sa...

Jättekul! Grattis. Morgonpasset är ett kärt gammalt program.

Anonym sa...

Så roligt! Ska absolut lyssna. Men vet du jag slog upp Hänt Extra idag och där var bild på dig och MrS (antar jag..) det stod Claudia Galli med pojkvän. Nej, så tråkigt nu vet man ju vem han är. Det var mycket mer spännande när man inte visste. Men söt var han ju iallafall :)

Helena sa...

Grattis Claudia, verkligen jättekul! Tror att det passar dig som handen i handsken!
Var i Malmö för ett par veckor sedan och fullkomligt förälskade mig i staden...du kanske vill ha besök någon helg, så slår vi stegräknar-rekord och dricker ett glas vin! :)

Anna sa...

Nej vad kul! Jag kommer absolut vakna till dig! :D

Ellinor sa...

Självklart! Va roligt, grattis!

LindaB sa...

Ok- ska lyssna på den sista timmen :-)

Sara sa...

Wiii va roligt, jag lyssnar flitigt på morgonpasset, och hörde när du var med som gäst och prata hundträning och jag blev så glad när jag hörde att du jobbar med positiv förstärkning och inte massa straff. Ska bli trevligt att höra dig i sommar, lycka till.

Sara sa...

guuud vad underbart skojsigt!
O med SIMON som är helt underbar så kommer de bli ett skitbra program!

Så glad för er skull <3
o bara säg till näär du vill ta en fika

Anonym sa...

Så roligt, Grattis!!

/Hanna