onsdag 1 april 2009

Vilken kväll


Nu ligger jag i hotellsängen mellan dom krispiga lakanen.
Är det stärkelsemedel i dom eller? Vad det än är så gillar jag det.

Vilken kväll. Grillningen var kul, jag är väl helt okej nöjd med mitt eget, men framförallt var alla andra väldigt roliga! Jag fick skratta väldigt mycket.
Robert Aschberg var en otroligt trevlig och behaglig människa, tyvärr hann vi inte prata så mycket för direkt efter programmet så satte han och Gert sig i helikoptern och flög tillbaka till sin promenad. Dom promenerar ju mellan Ystad och Haparanda just nu.

Efter grillningen åkte jag och tittade på en lägenhet. Jag ska ju flytta hit! ;)

Oj, nu blev jag så trött och jag ska äta frukost om 5 timmar så jag får berätta mer om flytten imorgon...

Godnatt och sov gott och dröm sött.

5 kommentarer:

Svemicke sa...

Läste jag rätt? "Grillad" spelas in i Malmö va? Åtminstone om jag tolkat Din blogg rätt sedan tidigare.

För en som vuxit upp i den staden (precis utanför) så ställer jag mig frågande till hur någon vill flytta dit frivilligt. Hoppas jag läste fel. Inte att Du inte får flytta till Malmö, för det får Du, men jag förstår inte vad i debnna hemska stad som lockar någon utifrån.

Tillbaka till Skåne hade jag tänkt att flytta igen någon dag i framtiden, men aldrig till Malmö.

Du måste berätta! Vad är det som är så tilldragande i Malmö?

Sara sa...

Gud vad skoj om du flyttar hit
Men du var underbar igår!

Charlie & Kalle sa...

Va ?! Ska du flytta till Malmö? Jag misstänkte att det var Malmö som gällde en gång när du skrev att du hade en flyttning framför dig. Malmö är en underbar stad!!!
Båda mina systrar bor där och mina föräldrar har lägenhet där.
Varför ska du flytta?
Må gott!

Henrik - Optiker to the Stars! sa...

Flytta till Malmö? April April? :S

Christoffer sa...

Ååh va nice, kom till skåne Claudia! :D