måndag 16 mars 2009

Mina teer

Nu har jag fått så många mail om mina teer (jag får nog tacka tidningen Metro för det;)) så det känns som att det är dags att repetera:

Chihuahua Dreams, rött te smaksatt med smultron, jordgubb och vanilj samt jordgubbsbitar, ringblommor och jordgubbsblad.
Punky Pug, rött te smaksatt med hallon- och gräddarom samt nyponskal, hallonblad och äppelbitar.
Basset Thoughts, rött te smaksatt med päron-och yoghurtarom samt äppelbitar.
French Kiss, det är ett rött te smaksatt med champagnearom och rosor, 100 gram.

Holiday Dots, rött te smaksatt med citrus och björnbär samt kanel, ljung och mandel, 100 gram.

Här på bloggen kostar teerna 50 kronor styck (59 kronor i butik)
frakt för 1-2 påsar kostar 59:-
frakt för 3-6 påsar kostar 70:-

Om ni vill beställa så mailar ni mig så får ni betalningsuppgifter.

Har du en butik och är intresserad av att sälja mina teer så maila så hör jag av mig.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Fixa ett te med Border collie-motiv så lovar jag att du kommer sälja många påsar. Jag vet många som skulle köpa detta.

LindaB sa...

Härligt att det rullar på med teerna :-)

m i l l a h . s e sa...

Och jag vill ha Bichon Havanais & Irländsk Röd Setter-the =)

Men hur kommer det sig att du halkade in på den banan...? Och var produceras théerna? Sätter du smakerna själv?

Nyfiken i en strut =)

Claudia sa...

Camilla,
Min kreativa sida...
Jag bestämmer blandningarna själv och designar påsarna.
Teet produceras i Hälsingland.

Kaos-Anna sa...

Jag kanske kan lotta ut teer på min blogg.
Jag har runt 800-1000 unika om dagen.
Hör av dig om det verkar kul.

annaskaos@hotmail.com

Kram
Anna

Anonym sa...

Hej Claudia!
Var kan man köpa dina teer i Stockholm, fanns en tid på Kamari på Rörstrandsgatan men inte nu längre.....
undrar Mims

Malin sa...

Åh, vad fina! Jättebra presenter ju... Kan du inte göra en cocker spaniel blandning?

Mina tankar sa...

Verkligen fina teer :) vilka butiker säljer dom?

Jag skulle vilja ha en cavalier king charles speniel blandning...

Ha en bra dag