måndag 16 mars 2009

Homemade hälsotallrik

Jag har precis lunchat.
När jag är hemma så tycker jag om att äta lunch som om jag jobbade.
Alltså, jag tycker om att sitta ner och njuta av en lunch och verkligen ta en paus, så det gjorde jag idag.
Idag blev det hemmagjord hälsotallrik, jag är ju en rikig hälsotallriksjunkie, jag vet inte hur mycket pengar jag har lagt på olika hälsotallrikar senaste året, men jag har ju ändå gjort det med ett gott samvete på något sätt. Det är ju nyttigt...

Ett tips! Äpple är otroligt gott med quinoa och tonfisk och blandade grönsaker.

4 kommentarer:

Anonym sa...

HEJ! ska du inte svara på frågorna snnnnnart??????

Claudia sa...

Jo, jag lovar. Ikväll!

Anonym sa...

Skön blogg,
jag gillar den(:

Caroline sa...

Hej Claudia, såg dig igår i reprisen av programmet Grillad på TV. Förresten är Per Morberg verkligen så macho som han verkar? ;)

Visste inte att du har en blogg! Cool. Jag gillar din stil och humor!