fredag 6 mars 2009

Imorgon är det skoldags igen

Ja, imorgon ska jag och Kitty till skolbänken igen.
Jag har inte gjort läxan. Agilityregler och kontaktfält. Fy mig. Men det har inte riktigt gått att kombimera med parlament och grillning.
Nu sitter jag med datorn i sängen och ska kolla runt på agility på nätet. Lite regler ska jag pränta in inför morgondagen.
De ska bli skönt att gå i skolan igen. Back to basic på nåt sätt.
Nej, in på Google och förkovra mig.
Jag säger godnatt och sovgott och allt annat bra!

2 kommentarer:

Anonym sa...

På Agilityforum.se finns bra länkar till sidor där du kan kolla på fartfyllda agilitylopp. Nu har valpningen satt igång här hemma. Vattnet gick för Kiwi 05:20. Jag kommer dokumentera hela förloppet och lägga upp massor med bilder på valparna och Kiwi. Detta blir en spännande resa.

LindaB sa...

Aj, aj- du måste göra läxan :-)
Kontaktfältsbeteendet går fort att lära in- vad tog du tass på lock?