fredag 6 mars 2009

Godmorgon























Jag sitter och dricker te och läser agilityregler.
Det är mycket att läsa och få in men det ska nog gå bra.
Nyhetsmorgon är på i bakgrunden och hundarna sover i soffan.
En otroligt mysig och skön morgon.

Igår fick jag ett erbjudande om ett uppdrag som gjorde mig så glad så jag hoppade upp och ner i flera minuter.
Det är hemligt än så länge men jag ska meddela så fort jag får.
Det kommer mycket roliga jobb nu och det känns väldigt bra.
Jag får göra så mycket roliga saker och jag får träffa så många roliga och intressanta människor.
Jag har ett otroligt bra liv.

Idag är jag dessutom Veckans Babe i Fredags Expressen. Haha.

Godmorgon!



4 kommentarer:

Mamman sa...

God morgon själv.
Jag är såå glad för din skull: att du får vara eftersökt och påpassad i ditt yrkesliv. Måste kännas störtskönt när man får vara "i ropet" som du är. Jag känner mig också lite mäkta stolt då vi ju nästan är lite "vänner" och talar gärna och ofta om för alla hur duktig, rolig och smart du är...
Hoppas att det går för sig?
Kram från mig. =)

Anonym sa...

Heeej! Kiwi har fött fem valpar nu, en hane och fyra tikar. De är så himla fina..Väntar med spänning på fortsättningen. Ska du inte ha en BC? Det är en bra agilityhund! ;)

Claudia sa...

Åh, vad roligt!
Grattis till Kiwi.
Ja, man blir ju lite sugen...
Har blivit medlem i agilityforum nu, men det såg du väl.

Anonym sa...

Hej Claudia. Det blev sju valpar totalt, fyra tikar och tre hanar. Det finns bild på alla i min blogg. Jag är tokkär! Klart du blir sugen på en BC, världens bästa agilityhund. Det kommer bli mycket svårt för mig att välja min nya hund bland dessa underbara varelser. Såg att du registrerat dig på Agilityforum. Hoppas du kommer gilla det. Välkommen.