söndag 22 februari 2009

Sunday sunday



Min papps har varit här på söndagmiddag.
Vi har ätit fantastisk god lax och haft det jättetrevligt. Vi tittade på gamla bilder. Åh, vad det är roligt! Haha, vissa perioder i livet såg man ju faktiskt inte riktigt klok ut. Den där åldern när allt växer olika fort. Det är så kul att se.
Annars så är det ju mest agility som rör sig i mitt huvud idag. Dagen på skolan var fantastiskt kul och jag har redan börjat terrorisera min ena kollega med sms om att vi måste börja träna snart! Starta en träningsgrupp. Jag och Kitty ska bli så bra på det här!

Nu måste jag dra en vinnare av teaterbiljetterna! Jag blev lite sen med det. Kvällen tog liksom över. På nåt sätt.

1 kommentar:

LindaB sa...

Äsch, inte ska du kalla det trakassera- lite sms är ju trevligt att få :-)