söndag 22 februari 2009

Och vinnaren är...

...Jag, Mamman

Med kommentaren:
Jag vill gärna vinna biljetter då jag ALDRIG verkar få det där jäkla samtalet: då Gry säger de magiska orden "Du följer med på resan"... Tjejplanet verkar ha missat att jag är en sliten och grinig gammelmamma som hamnat på sniskan bland ett ständigt blöjbytande och dagislämnande som jag sällan lyckas att se någon ände på numera. Klaga törs jag ju inte heller göra då svaret blir: "ja, ska man ha tre barn så ..."
Jag skulle ta med mig min underbara vän E som höll mig i handen sist jag besökte Stockholm. Det är inte helt smärtfritt att kliva ur sin "comfort zone".
En biljettvinst skulle ge mig en energikick som får mig att orka hela våren med förnyad kraft.
Kram och länk finns uppe.

Grattis!

Maila mig vilket datum du vill gå så fixar jag det!

1 kommentar:

Mamman sa...

JAAAA! Tack snälla Claudia för den fina vinsten. Blir andra gången du förärar mig med vinst ju!
Jag ska titta noggrannare på datum, och hör av mig så snart jag vet.
Tack igen och en kram får du också =D