onsdag 25 februari 2009

Dom där promenaderna

Jag kom av mig helt. Med promenaderna. Jag lottade ut en stegräknare och Emma vann. Vi gick "tillsammans" i en månad. Emma var grymt bra på att gå, hon gick mycket mer och längre varje dag. Men det var bra, det sporrade mig. Nu är vår månad slut och här på slutet så kom jag av mig helt. Jag vet inte vad som hände. Vissa dagar har jag gått en långpromenad och glömt min stegräknare och vissa dagar har jag inte gått så mycket. Ja, ja så blir det ibland.
Jag kommer fortsätta med min stegräknare, men jag tar en liten paus nu. Jag orkar inte promenera målinriktat just nu. Jag vill gå runt i slasket med mina hundar utan att behöva tänka i steg.

Tack Emma för den här tiden. Bra jobbat!
Förlåt att jag kom av mig på slutet!
Hoppas att du fortsätter njuta av din Omron och ta långa sköna promenader.

Inga kommentarer: