torsdag 1 januari 2009

Tävling! Spotify medlemsskap!

Klart att ni ska få chansen att lyssna på den där bästa musiken på det nya året!
Därför lottar jag ut ett till medlemsskap på min favoritsajt (förutom min egen blogg dårå).
Tävlingen gäller alltså ett Spotifymedlemsskap.

Skriv ett av era nyårslöften i kommentatorsfältet och länka från er blogg till min med Spotifybilden eller om ni inte har en blogg så kan ni maila två vänner och skicka kopia till mig.

Så lycka till nu!

Tävlingen avgörs 22.00 på lördag.

8 kommentarer:

LadyM sa...

Ett av mina nyårslöften är att jag ska alltid stå på mej och lyssna till mitt hjärta när det gäller allt. En sak som kan låta klyschig men det är en grundsten jag måste lära mej att stå på för att jag ska kunna fungera som den människa jag vill och behöver vara.

http://ladymalin.blogspot.com

Claudia sa...

Bra löfte!

Karra sa...

Ett gammal nyårslöft som man har misslyckats med i många år men iår så känner jag flödet. 2009 är det år då jag ska bli 20-25kg lättare. This is my year!!

Cecilia sa...

Jag har inte givit något nyårslöfte sen jag slutade röka för 3 år sedan, men i år ska jag ägna mer tid åt mig själv och ta hand om min kropp bättre.

Den där Andreas sa...

Mitt nyårslöfte är att jag ska dricka mer champagne i år av den enkla anledningen att det är för jävla gott.

Mamman sa...

Jag ska under 2009 gå från att vara en grötmosig, trögtänkt och putmagad gammelmamma till en snabbtänkt, vass, innovativ, intellektuell, kreativ, samhällsengagerad, supersnajdig och snäll trebarnsmorsa med blicken klar och låst på målet: att inom tre år ha en kandidatexamen i informationsdesign.

Tjockalocka sa...

Nej nej nej! Har du redan dragit vinnaren?? Annars kandiderar jag! Mitt nyårslöfte är att leta upp gamla Niklas Strömstedtslåtar från åttiotalet och lyssna på skitgammal techno och låta barnen få höra musik från när mamma var 'ung'. Jag är i stort behov av Spotify!
/Jennie

Anonym sa...

Jag har lovat min sambo att städa oftare.

Ett annat löfte är att förändra ett liv, mitt eller någon annans. Det ska bli ett spännande år :)