torsdag 1 januari 2009

Första godisen!

Ja, jag måste ju berätta.
Första godisen blev en sån där rosa ca 2 cm lång och 1 cm i diameter med ca 7 hål i och i dom hålen är det som vita maskar. Jättegoda. Jordgubbssmak. Kanske?
Jag vet att det hade varit mycket lättare om jag hade fotat men jag var väl för exalterad i mitt ätande.
Vet ni vilken jag menar?
Maila gärna en bild till mig om ni har en sån här godis liggande i en skål!

Tack för alla önskningar. Ni verkar vara såna sköna människor allihop!
Mina vänner frågar ibland: Men är det inte jobbigt när folk skriver elaka saker?
Men ni skriver ju inga elaka saker! Det är ju det som är så grymt!
På den här bloggen regerar kärlek och respekt på ett ömsesidigt plan och det gillar jag!
Jag gillar er!

7 kommentarer:

Cecilia sa...

Mm, jordgubbspistoler!

Anonym sa...

Jag läste just dina inlägg från idag,och det jag skulle vilja läsa mer om är hundträning om jag får önska. Annars så älskar jag din blogg för att vara en kändis som bloggar så är detta en blogg där du som bloggare verkligen står standigt på jorden och det känns som om du vore som om vilken vän som helst.
Gott med godis jag tror de heter jordgubbspistoler.
Ha ett fint 2009
Kram Diana

Anonym sa...

Som den gröna fast rosa ?
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/b/bc/GODISPÅSE3.PNG

Anonym sa...

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/
commons/b/bc/GODISPÅSE3.PNG

Man får klistra lite då hela länken inte fick plats...

Mamman sa...

Ja, bra val av godis, jättegod. Glömde säga angående önskningar på blogginnehållet: Tack för de små roliga tävlingar som du brukar ha. De lyser upp i en slutkörd småbarnsmammas för det mesta spänningslösa vardag! =)
Helst när det faktiskt är möjligt att vinna!

Claudia sa...

Ja, du vann ju sist! Jag ska skicka armbandet imorgon!

LindaB sa...

Härligt att du njöt av din första godis på ett tag.
Jag har precis klarat min första dag utan godis.
Satsar på 1 år (med ett undantag- lakrisal...)