måndag 26 januari 2009

Godmorgon

Godmorgon!
Vilket strålande väder vi har idag! (visst ska man tänka positivt?)

Nu ska jag åka in till veterinären med Doris, hon ska få sin rabiesspruta. Vi ska ju åka på semester i sommar! Det ska bli väldigt roligt!
Är det någon av er som har varit utomlands med er hund? Hur var det? Berätta gärna!

Jag tänkte på en grej på morgonpromenaden, visst vore det kul att visa dagens hundbild varje dag i februari månad? Så att alla ni får skicka in er bästa hundbild (eller flera bilder) på er eller någon annans hund och så publicerar jag en varje dag. Vad tycker ni?

5 kommentarer:

Fröken Eko sa...

Hundbilder låter kul :) Tror jag har en passande på lager...
Vart kan man skicka in?

/Fröken

Anonym sa...

låter kanon kul :)

Nettan sa...

Det låter som en jättebra idé tycker jag!! :)

Anonym sa...

Inte varje dag - snälla! Kanske en i veckan?

Anonym sa...

vilken go liten tjej!