söndag 28 december 2008

Tävling! Armband från Bados!



Jag har ju pratat om mina favoritarmband från Bados förut och nu tävlar jag ut ett!
Det är underbart hubbabubbarosa och guld. Jag skulle gärna ha det på min egen handled!

Allt du behöver göra är att skriva vem du skulle vilja vara för en dag i det här kommentatorsfältet+länka till en här tävlingen i din blogg (har du ingen blogg och med det lite mer fritid än oss andra så kan du maila två vänner och maila en kopia till mig)

Låna en bild till tävlingen om ni vill!

Lycka till!

Vinnaren dras på tisdag 30/12 kl. 22.00.

9 kommentarer:

Anonym sa...

Hallå där!
Efter en del funderande har jag kommit fram till att jag gärna skulle vilja vara Natalie Maines, som är sångerska i Dixie Chicks, för en dag..!

Popprinsessan sa...

Eftersom min pappa just nu igenomgår en operation och en lite jobbig period skulle jag nog vilja vara honom. Inte för att jag vill ha ont och ha det jobbigt, utan för att han skulle slippa ha det i en dag. Fast det rosa armbandet skulle inte alls passa min pappa :-)

Btw, har länkat :-D

Anonym sa...

Jag vill tillbringa en dag med Pippis och Emils mamma,
Astrid Lindgren som från Småland härstamma’.

Hennes böcker är så fantastiskt skrivna,
och alla barnen så vackert namngivna.

Nils Karlsson Pyssling, Ronja och Madicken,
vad jag bär med mig barndoms-ögonblicken!

Jag skulle med Astrid vilja prata och ta en fika,
och sedan med henne i Villa Villekulla tjuvkika.

På mig skulle jag ha ett fint armband som jag vunnit,
eftersom jag på Claudia Gallis blogg mig befunnit!

/Anna S (tennis_x@msn.com)

Mamman sa...

Under en dag skulle jag gärna vandra ett par steg i vinnaren av 110 miljoners åtråvärda skor. Jag skulle nog under ett par tre timmar hinna bränna minst fem.. eller helt sonika sju om jag ska våga slösa.. heta millar på en HEL massa skoj, innan dagen sedan går upp i rök avslutas hela fantasin med ett glas URDYR champagne tillsammans med min underbara familj...

Anonym sa...

Jag skulle vilja vara kronprinsessan Viktoria för en dag !
För att efter den dagen bli såå otroligt glad att jag är jag och själv får bestämma i mitt liv !!!

/ Linda

Anonym sa...

För en dag skulle jag vilja få vara hund i min familj. Spännande att på så sätt få en uppfatting hur de ser på vår familj, haha.
Kram

Anonym sa...

Anton från Gbg här. (Ja, killar kan också ha intresse i rosa armband...fast inte för egen del..)

Min total-makeover för 24 h skulle omvandla mig till: Bruce Springsteen - en av välrdshistoriens största poeter och kompositörer. Inte bara för att få stå på scen inför hundra tusentalsmänniskor utan även för att känna känslan av att bli hörd och dela med sig av sina känslor och åsikter. Dvs, njuta lite av ett stort inflytande som uttrycks i skön konst som glädjer andra!

/
Anton (Mal kommer till hotmailen..)

Anonym sa...

Hej!

Jag skulle faktiskt vilja vara Karl XII mycket på grund av att jag vill uppleva en helt annan tid än vår egna samt att jag vill vara regent i en stormakt! Egentligen mest för att se en tid utan datorer och bloggar där man red istället för att åka bil. Ja och vem har inte drömt om att vara drottning och prinsessa, kung får duga bra då i alla fall :) har länkar

Anonym sa...

Så bra när länken inte kommer med som den sak... så ordnat!