lördag 27 december 2008

Nytt. Rent. Fräscht.

Oj, nu har jag städat. Mycket.
Jag har diskat en mastodontdisk(jag måste köpa den där diskmaskinen som jag fick i födelsedagspresent snart!). Jag har placerat ut julklapparna där dom hör hemma, bok bland böcker, överfallsalarm i hallbyrån, kläder i garderoben m.m m.m. Och så har jag putsat och fejat så att lägenheten är i toppskick. Nu känner jag mig så otroligt nöjd med livet. Lägenheten luktar gott och skiner som ett slott och jag ska ta en kopp te och njuta av härligheten.
Jag tror att MrS har en överraskning till mig, det mailas och pratas om datum och han svarar i telefonen och pratar om bokningar...hmm...jag blir så otroligt nyfiken!

Nej, nu till det där teet.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Har du sett att de skriver om dig på http://nojesextra.se

Så nu lär nog trafiken till din sajt öka dramatiskt. :-)

Claudia sa...

Coolt!
Man tackar!