onsdag 17 december 2008

Galen julhandel och frukost med gammal vän...

...det är vad min dag har bestått av. Jag har handlat till MrS och till min syster och en hel del till mig själv. Det går ju av bara farten på något sätt när man ändå är ute. Men jag började dagen med att åka med en te-leverans till Danderyd. Det börjar gå bra med teerna nu!
Sen åkte jag in till stan och träffade en gammal vän som jag jobbade med på Oscarsteatern för 3 år sedan, vi åt frukost och tog igen allt som har hänt under åren som gått. Jättekul. Sen var det dags för julshopping. MrS och syrrans julklappar kan jag inte avslöja, men jag köpte ett par jeans till mig och en lovely rosa jacka och sen köpte jag massor av saker till vårt badrum som vi håller på och gör iordning i bästa spa stil. Bilder kommer! Mycket bilder som är utlovade nu...Jag måste jobba ikapp!

1 kommentar:

Anonym sa...

mysigt när det börjar närma sig jul :)