tisdag 25 november 2008

Vissa ger sig aldrig

Det är en journalist frå en av dom största skvallertidningarna som har jagat mig. Först ringde han till min mamma och sen till SVT och jag har vänligt men bestämt tackat nej, nu fick jag det här mailet vidarebefodrat från min agent:

Hej,
vi skulle idag vilja ha tag på
skådespelerskan Claudia Galli, och
VI LÄSER UPP artikeln för henne innan publicering!
Hänt Extra vill skriva om programmet och henne av två orsaker:
1) Svensson Svensson har 1, 5 milj. tittare OCH 2) många tror att hon är med barn på riktigt...
Vi önskar att hon säger något ikring detta - hur folk (ofta) blandar ihop skådespeleri med verkligheten.
V.g. ring mig 0708-xx xx xx.
Men det är dessvärre BRÅTTOM!
MVH /xxx


Vänta, hur många är det egentligen som undrar?
+ att jag kan redan se rubriken:

CLAUDIA OM GRAVIDITETEN- (för att jag har svarat att jag inte är gravid på riktigt)
VI ÄR SÅ LYCKIGA! (för att vi har 1,5 milj tittare)

Jag vet hur ni jobbar...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej igen, lever inte journalister i verkligheten? Ja, ja, synd att inte ens mamma får vara ifred. Hälsa alla så gott. Kram Lena i Götet

hannahgange sa...

hehe jag är inte avis på dig! Förstår inte hur journalister tänker...

Anonym sa...

Jag tror det visst heter: Skvallerpressen, känn er ägda! (På någor mer ungdomsintonerad svenska!)

/anton, tillbaka efter en stunds bloggläsningspause

Anonym sa...

Kan inte vara kul det där. Hoppas du får en trevlig kväll!