tisdag 25 november 2008

Goodmorning starshines

What a night!
Jättekul fest som lite lätt spårade ur. Jag gick hem när killarna började kyssa varandra.
Jag gick utan att säga hej då. Det är något jag har börjat med på sista tiden, iallafall från den här typen av fester. Det är lite konstigt kanske. Men jag tycker alltid att det är jobbigt när man ska gå runt och säga hej då. Det känns som att det är skönare att bara lämna när man är på topp, utan att ta massa tråkiga farväl. Jag fick en fin flaska vin och en DVD med alla säsongens program.
Vad tycker ni om det här med Hej Då vid fester?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Claudia, du gjorde helt rätt att gå när det började spåra ur. Då kommer du att minnas det roliga från festen. Varför säga hej då och bli kvar längre. Bäst att gå när det är på topp. Kram Lena i Götet

Claudia sa...

Bra! Tack Lena. Kram!

Anonym sa...

Nej, inte måste man säga hejdå på en sån fest.....vid en privat fest är det ju annorlunda!!!

Tycker Du gjorde rätt som bara gled iväg...hade jag också gjort ;)