onsdag 29 oktober 2008

Vad är grejen?

Jag har en dag hemma idag. som jag ofta har. Damn I´m lucky. Dolly sjunger, jag fixar i hallen och tv:n står på i bakgrunden. För en stund sen var det "Ellen" på 3:an. jag gillar ju verkligen Ellen men vad är grejen med att hon går ut bland publiken och dansar? Jag blir 14 år igen och tycker att det är jättepinsamt. Jag vill bara ta en skämskudde och gömma huvudet i. Jag har verkligen försökt att förstå syftet med denna publikdans men nej, jag kan inte förstå. Bara jobbigt.

6 kommentarer:

Anonym sa...

tänkte också på det iförrgår när jag kollade på ellens show, alltså vad fan är grejen? Hon dansar så sjukt pinsamt...

Anonym sa...

Ellen går på 5:an...

Claudia sa...

Ok, sorry, 5:an. Det är fortfarande en konstig dans.

Anonym sa...

Håller med om dansen. Såg ett avsnitt där hon lurade folk som var på anställningsintervju. Låssades attt hon söp på jobbet/var en bitch allmänt/"tvingade" dem att dansa.
DE VAR SKÄMSKUDDE!
Jag är så känslig för sånnt. Klarar inte när folk gör bort sig/blir bortgjorda offentligt!

/My

Anonym sa...

ellen är bäst. hur och vad hon än gör.. Hon är sej själv.. mer än vissa andra verkar vara..

Anonym sa...

HAHA jag tycker det är ganska kul :-) Ännu roligare blir det nu när du pratar om skämskudde *viker mig* HAHAHA

Kram på dig